If I were a rich (wo)man

Hvis jeg var rik, ville jeg…

Kjøpt en kræsjebilbane

3428919017_827d7b4912

Bodd i toppleiligheta i Bodø Panorama
(Ikke engang som rik vil jeg flytte herfra, nei!)

img462x262

Fått tak i en ekte Stradivarius

a_stradivari

Hatt et rosa helikopter i garasjen

PinkRobinson

Fikset meg til jeg så slikt ut

dsc6432yn

Kjøpt veldig massefra Tatty Devine

fish-n

Reist rundt i hele verden

world_map

Sponset Bodø/Glimt med en ganske god sum
(i bytte mot en eller annen fancy kreditering på drakten!)

l8

Hva ville du gjort om du var kjemperik?

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “If I were a rich (wo)man

  1. Betalt en dritflink inder til å ta muntlig naturfagseksamen for meg(om jeg kommer opp i det)

  2. Stine Lise Norum

    Hvorfor inder?

    Oh, jeg joiner kræsjebilbane ideen din! Med pimpa rånebiler og anlegg:D

  3. Anlegg som konstant spilte Dr. Jones! 😀

Legg igjen en kommentar

