САША БОГНИБОВ

Gode gud, jeg har helt glemt å vie et innlegg til min store helt, Sasha Bognibov, superartisten fra Moldova. Ble «kjent» med ham da han ble diskvalifisert fra Eurovision Moldova i fjor, med sangen «I love the girls of 13 years old». Sangen er dritfin, så jeg måtte selvsagt stalke ham og til slutt fant jeg fler sanger, og det skulle vise seg at hiten hans ikke var det eneste han hadde … gitt ut. Min favorittsang er «In 2 days». Den er ufattelig nydelig.

Du kan finne musikken her:
http://www.myspace.com/sashabognibov

Smakebit:

ENfuckingJOY!

1 kommentar

Filed under Music

One response to “САША БОГНИБОВ

  1. åååh, jeg elsker Sasha. Pleier å glemme han før han plutselig dukker opp på vennelista mi på facebook.
    Han er så fin ❤

Legg igjen en kommentar

