Geografi er vitenskapen om hvordan jordas ytre ser ut

Jeg er delvis tilbake i en apatisk CSI-boble hvor jeg ikke gjør annet enn å… Se CSI. På en måte trives jeg godt med det, for CSI er fantastisk og folkene er gode folk, men samtidig er det litt ensomt, og utrolig tragisk. Dessuten passer det jo litt dårlig. Jeg vil være ute med søte folk og gjøre teite russeknuter. Dette skal ikke være et sutreinnlegg, jeg måtte bare gnage litt om min ensomhet.

Jeg trives som russ, og disse russeknutene har jeg gjort til nå:

Bade før første mai (ispinne)
Spise saftis med strømpebukse over hodet (bit av strømpebukse)
Russemuss med medruss (hjertegodteri)
Suss en politimann (grønn seigmann)
La en medruss klippe deg (liten saks)
Betale barnebillett på bussen (billetten)
Spise en barnemeny på Burger King på tre minutter (leken)
Spise tre kinderegg og bygge lekene på fem minutter (en av lekene)

Ellers leste jeg bloggen til Ida i stad, og hun minna meg på noe jeg helt hadde glemt. Geografitester på gruble.net. Har ikke holdt på med slikt siden ungdomsskolen, og jeg har virkelig rustnet når det gjelder verdens land. Kunne omtrent alt for noen år siden, nå var det helt på bunn. Brukte et par runder på å fikse Europa uten bomklikk igjen.

bilde-2

bilde-3

Gav opp Amerika, jeg.

Ida er flinkere enn meg.

Ellers hater jeg kviser som dukker opp rundt snutepartiet mitt, jeg er kvalmt lei av skole og ekstremt lei av det meste.
Neida.
Joda.
Litt.
Dette ble et dumt innlegg.

kozkoz

Legg igjen en kommentar

Filed under Egoism, Film & TV, Russetid

Legg igjen en kommentar

