Jeg dør, jeg dør, jeg dør II

Seriøst. Happy Hour på LLH er ikke noe fett. Shots til 20 kroner er ikke noe fett. Man har stort sett råd til ganske mange shotter når de koster tyve spenn. Jeg husker ganske lite av i går, og det tror jeg er like greit. Skulle bare ut en liten tur… Det endte med:

db1166-pumpkin-puke

Jeg snakker også alt for mye piss og er generelt veldig tilbakestående når det står på. Faen. Søte Daniel fikk oss hjem med drosje.

Sendte også en del fine meldinger til Marie. Denne kommer for alltid til å være et mysterium. Jeg aner virkelig ikke hva jeg ville formidle.

«Diag derefte er for øyne lie er kuavlø ok hjelp»

Ved hjelp av entertasten kan dette bli et ekstremt dypt og vakkert dikt.

«Diag derefte er
for øyne lie
er kuavlø ok
hjelp»

Nydelig! Jeg er fantastisk på å skrive kamuflerte dikt i fylla.

I dag er det mye CSI og kanelgrifler, og nå kom mamma med Eventyrbrus til meg. ❤ Kjipt at jeg må lese til prøve vi har i morgen. Seinere i dag er det kamp, og jeg skal visst på Wembley med Julie og Brita.

kozkoz

5 kommentarer

Filed under Egoism, Russetid, Whining

5 responses to “Jeg dør, jeg dør, jeg dør II

  1. stian

    looooooool

  2. Marie

    Jeg er så spent! Vi må finne ut hva det betyr 😀

    Hallooo shots til 20kr høres ut som en drøm 😀

  3. Shots til tjue spenn høres veldig ut som en drøm.
    «Æ ska ha fire drop shots! … Faen, får ikke alle med mæ… Ok, tar to nu!»

    Etter et langt vors og en del slike turer til baren er det ikke så jævlig mye drøm lenger. 😛

  4. Dette minner meg om den gangen jeg var på fest med Christine og skulle meddele nmoe til Lena på melding. Meldingen lød som følger:

    «Go benefrve gråbeno ‘kke henspakå. Gslle forkellem knop en driver før ei lente»

    På en annen side var jeg ikke noe bedre i går. Lot være å sende meldinger, men husker jeg ringte en venn av meg for å høre om de hadde spilt Lady GaGa på festen han var på!

Legg igjen en kommentar

