Jeg dør, jeg dør, jeg dør

JEG. MÅ. HA. DENNE:

csicaseclosed

This is CSI Las Vegas Seasons 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 and 8 DVDs set, cases and covers are all in great condition. All my DVDs are US DVDs. It also includes a US officially licensed CSI mug, CSI magnifying glass and CSI evidence case.

CSI-gift box. En koffert med sesong 1-8. Den er perfekt. Den er lagd til meg! Jeg skal jo aldri, aldi, aldri se mer enn sesong 7 (kanskje 8 om jeg plutselig får aids eller fotsopp), så jeg driter jo i at den er lagd før serien er ferdig. Jeg må ha denne. NÅ. Helst i går. Jeg trenger det virkelig. Sårt, sårt. Jeg kjenner livet føles ukomplett siden jeg ikke har dette.

Jeg, Ingvill, har ingen CSI-koffert og føler livet rakner i begge ender. Verden henger ikke sammen. Svineinfluensa, sars og hepatitt c kommer og tar over verden. Jordskjelv og terrorangrep. Vulkanutbrudd, global oppvarming og finanskrise. Ingvill har ikke CSI evidence case.

Den dyrebare skatten finnes her, og dere må gjerne kjøpe den til meg.

HER ALTSÅ

Ja, jeg er en av verdens mest selvopptatte og materialistiske personer!

2 kommentarer

Filed under Film & TV

2 responses to “Jeg dør, jeg dør, jeg dør

  1. Hvilken sesong er det Grissom pakker sammen og stikker? For det virker ganske sugent etter det!

  2. I sesong 9, tror jeg. Og da er jo allerede Sara og Warrick borte, så det er bare nyinger nesten, og det liker jeg ikkeeee. Sesong 1-6 <33333

Legg igjen en kommentar

