Mitt liv som russ, del I

Nå nærmer russetiden seg med stormskritt, og jeg gleder meg enormt. Engasjementet i klassen har ikke vært helt på topp, men det har jeg gitt en god faen i og jeg gleder meg like mye som jeg gjorde da jeg gikk på barneskolen. Neste uke er den legendariske ståkuka, hvor man skal kle seg ut etter forskjellige tema hver dag. I morgen er det grilldag. Da er det grilldress og grilling utenfor skolen. Håper været blir litt bedre. På tirsdag er det forbildedag, med styggfest på kvelden, og på onsdag er det styggdag med samme kostyme som fra festen. På torsdag er det den legendariske (og oppbrukte) pimp&ho-dagen.

I dag begynte jeg, Julie og Daniel med russeknuter. Bade før 1.mai-kravet er unnagjort, og vi slo det like greit sammen med å spise en saftis med en nylonstrømpe tredd over hodet også, sånn siden vi trengte en ispinne til lua.

ingvillruss1

Det synes ikke så godt, men her har jeg altså fått må meg strømpebuksen.

ingvillruss2

Og her er vi i gang. Det tar utrolig lang tid, det må sies. Grisete var det også.

ingvillruss4

Julie og Daniel på vei til badeplassen ved Futelva.

ingvillruss5

Her bada vi. Den lille åpne «veien» er en trapp, og der gikk vi ned. Det var kaldt. Helt utrolig, ubeskrivelig kaldt. Hadde jo ikke forventet at det skulle være middelhavet, men det var likevel et sjokk. Hjernen kobla helt ut og jeg ble dødsliten av de usle tre svømmetakene jeg måtte ta.

Har fått dilla på polaroidprogrammet på macen igjen!

suss!

1 kommentar

Filed under Egoism, Russetid

One response to “Mitt liv som russ, del I

  1. Julie

    Brrr! Vi va tøff! 🙂

Legg igjen en kommentar

