Sjetne satan!

Gud i jesus, jeg er så sint akkurat nå! DVD-spilleren min er helt trippa og har vært det en god stund nå. Den hakker og stopper opp i flere sekunder mens jeg ser film. Nei, det er ikke hakk i plata, for jeg er flink nok til å ikke få hakk i alle DVDene mine. Det går greit de gangene det skjer en gang i løpet av en CSI-episode, men når det skjer et par ganger hvert femte minutt blir man til slutt veldig lei og ganske irritert og sutrete. Bah! Ønsker meg ny DVD- og VHS-spiller! Må være kombi. 😀

Ellers skjer det lite og jeg blir på wordpress.
Etter å ha flyttet busstoppbloggen til blogg.no.
grøss.

img_1255-pola

Legg igjen en kommentar

Filed under Film & TV

Legg igjen en kommentar

