På flyttefot?

Okei, jeg vet ikke helt, men jeg tror kanskje jeg driver og flytter til blogg.no nå. Har i alle fall skaffet tomt og har såvidt begynt med husbygging der. Får se hva det blir til. Kanskje jeg blir Bodøs største moteblogger, også får jeg masse gratisstæsj i posten og kan reklamere for teite nettbutikker, og tror jeg er dritkul og populær og rik, selvom alle andre synes jeg er teit (BARE MISUNNELSE OG SJALUSI SEFF!!!!!), også tar jeg etterhvert over verden og kommer på topp 20-lista over mest leste blogger på BLOGG.NO!

Ingen leser her (jeg har jo liksom en halv leser her, omtrent), så jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg bryr meg så hardt. Det eneste problemet er at jeg kommer til å savne alle de gamle innleggene mine. Jeg vil overføre dem! Hmpf.

Jaja.

bilde-463-pola

4 kommentarer

Filed under Miscellaneous

4 responses to “På flyttefot?

  1. Marie

    I read 😀

  2. Veldig hyggelig, men jeg tror dere er de eneste. D:

  3. Tante Linda

    Jeg leser for harde livet og sitter å skratter så tårene triller innimellom.
    Ikke slutt å skrive jenta mi.
    Det tok sin tid før jeg kom inn på siden, har prøvd før og fått opp noe feilmeldinger. Men nå vuttu kan jeg følge deg gjennom hele russetiden og prinsessetiden din;o)
    Stoooor klem og suss fra tante:-ø

Legg igjen en kommentar

