Påsketur, ingenting er som påsketur

Påsken har gått skikkelig fort, og ferien er snart over. Jeg fatter ikke hvor dagene har blitt av. Kjennes ut som jeg dro fra gymtimen før ferie for et par timer siden. Skulle ønske ferien såvidt var begynt, men er likevel gladere nå enn jeg var rett før vinterferien var ferdig. Nå er det vår og vi har foto i media og det blir sikkert helt okei. Også er det jo russetid snart også, og det blir sikkert stas.

paskekylling-med-egg

I mangel på påskestemning fant jeg her om dagen ut at jeg skulle høre på radioteater. Det var egentlig ganske koselig, men radioukene med hørespill har virkelig ødelagt opplevelsen med det. Uansett hva som skjedde i skuespillet klarte jeg ikke å følge helt med på handlingen. I stedet tenkte jeg bare på hva de hadde gjort for å få til de lydene («det der hørtes ikke ut som ordentlig løping, mer som…rasling, haha dårliiig»), og hvordan de så ut når de stod der som noen duster i et studio og gjorde seg til. Den ene hovedrolleinnehaveren var helt utrolig irriterende å høre på også, så jeg gadd aldri å høre mer enn til halvparten av den tredje episoden. Når også den mannlige hovedrollen går fra å være «faen, må jeg jobbe med deg, din nybegynner» mot sin kvinnelige motspiller til «joo…jeg tenkte jeg skulle be deg på middag, men såå.. kom du meg i forkjøpet hihi» på én episode… Bleh.

Ellers har påske vært påske og vi har grilla masse pølse og sett på at folk har gått på ski og sånt, uten at jeg har fått noen særlig påskestemning av det. Picz later.

easter-eggs11
.

Hva har dere gjort i påska?

Legg igjen en kommentar

Filed under Egoism, Miscellaneous, School

Legg igjen en kommentar

