No, you can not wear my sneakers tonight

I dag er en skikkelig gladdag. Det er skikkelig vår ute. Himmelen er helt blå, sola skinner, det er er nesten ikke en snøflekk å se ute og temperaturen er skikkelig godvenn. Stod opp ganske tidlig og dro til Glasshuset for å stå på stand sammen med DGH og Glimt. Jeg og Julie fikk i oppdrag å blåse opp mange ballonger for Glimt. Vi fikk låne helium fra Aurora Café, og satt alene på bakrommet deres og blåste opp. Vi falt selvsagt for fristelsen både en, to, tre og fire ganger og innhalerte helium og var barnslige. Elsker heliumstemme! Vi delte ut ballongene til rare barn. De ble glade.

642522768

Jeg har også fått smakt på de tre teene jeg kjøpte i går. Bestemors frukthage kjøpte jeg fordi jeg leter etter noe som ligner på fruktteen jeg pleier å drikke på Kafka, Lovers Dream luktet kjempegodt og prinsesseteen… Vel, den sier seg vel selv.

Bestemors frukthage (rød te) var egentlig ganske god. Jeg klarte selvsagt å glemme at jeg hadde laget den først, så den var litt lunken. Orket ikke å lage ny, så jeg hadde bare litt mer varmt vann oppi. Den var faktisk ganske lik den på Kafka, men ikke helt hundre prosent, selvsagt. Blir sikkert bedre om jeg får prøvd den litt fler ganger.
Prinsesseteen (grønn te) var skuffende lite god. Den smakte ganske snålt og hadde en rar ettersmak. De tørka blomstene så veldig suspekte ut da teen hadde trukket og de ikke var tørre lenger. Skal lære meg å like den, det er jo tross alt min te. Det går seg sikkert til, for den var ikke direkte kjempestygg.
Lovers dream (svart te) smakte veldig… Te. Den var god, men det var ikke noe spesielt med den. Funker fjell og hadde søt ettersmak. Namnam.

Har forresten på en eller annen måte begynt å logge litt for meg selv. Ikke weblogge, men bare… Logge? Jeg vet ikke. Jeg kjøpte meg en helt tom bok forrige helg, siden jeg akutt trengte noe å skrive på, og jeg har brukt den masse siden da. Skrevet og notert litt av hva som skjer om dagene, limt inn forskjellige ting jeg synes er stilige og plutselig ble den nesten ganske lik bloggen min, bare at … det er en bok jeg bærer med meg overalt. Jeg tror den kan bli skikkelig koselig å se gjennom etterhvert.

bilde-472

Senere i dag kommer Julia, Daniel og Julie. Jeg, Julia og Daniel skal fortsette ølsmakinga og Julie skal helt sikkert drikket 22-kalinka. Det blir sikkert kjempekos. Etterpå skal vi ut! Håper det blir nice.

Suss!

1 kommentar

Filed under Egoism, Miscellaneous

One response to “No, you can not wear my sneakers tonight

  1. sunni

    Prøv Yogi-teene de er dritgode. Spes. black chai, med en god skvett med melk.

Legg igjen en kommentar

