Gok Wan

Jeg elsker programmer som «10 years younger», «Extreme Makeover», «How to look good naked» og lignende. Mine favoritter er uten tvil de hvor mennesker får operasjoner og blir dritfine og alt det der, men likevel er min «favorittprogramleder»/»mentor»/uansett Wan Gok, fra «How to look good naked». Han er fantastisk på alle måter, jeg har skikkelig lyst til å være bestevennen hans. Det er ingen operasjoner i programmet, og det er på en måte mottoet også. Og tenk at denne søtingen har veid  133 kilo. Han har slanket bort halve seg selv!

gok_wan_160408

gok

4 kommentarer

Filed under Film & TV

4 responses to “Gok Wan

  1. anneg

    idag fant æ et bittelite smilefjes øverst til høyre i headinga på bloggen din.. syns ellers det e morsomt og fint å les dæ.
    klæmm

  2. Hoho, du har helt rett. Det har jeg ikke sett før. Herlig! 😀
    Og tusen takk! ^__^

  3. totaly enig med du 😀 så faktisk på det i dag :3

Legg igjen en kommentar

