Get up and dance!

Mange har sikkert fått med seg at Jan Thomas, min favorittnorgeskjendis nummer to (etter Lene Alexandra), har gitt ut singel. Ikke overraskende trillet terningene til fortrinnsvis 1 og 2. Dagbladet gav 1 og VG slo til med en 2. Har ikke hørt låten, men som Jan Thomas selv sier, han har ingen planer om å bli popartist og er ikke en ny Celine Dion, så det gjør ingenting at den kanskje er litt klein. Jeg skal i hvertfall få hørt den og kjøpt den, bare fordi det er Jan Thomas og fordi overskuddet faktisk går til en god sak.

bilde-11

ILU JAN THOMAS. : )

PS. Oppdatering på min og Julias tur til Oslo kommer når jeg får somlet meg til det. Mye som skjer for tiden, og jeg har så mye jeg vil skrive om og nå ble det altså Jan Thomas sin tur.

2 kommentarer

Filed under Music

2 responses to “Get up and dance!

  1. Ja, nå vet i hvert fall jeg hva neste lønning skal gå med til 😀

Legg igjen en kommentar

