Nytt & Nyttig

… er uten tvil verdens beste reklameblad. Rasket det med meg som fornøyelig dolesing, og tro meg, dette slo nesten Pondus når det gjelder underholdningsverdi. De har alt. Nytt & Nyttig har alt du ikke trenger. La meg ta deg gjennom en liten sightseeing i bladet. Her er en liten del av det de kan tilby:

Gensertørker
«Sørger for at våte gensere beholder formen under tørking!» Det er altså en slags oppblåsbar overkropp. Veldig fin.

BH-innlegg (100% silikon!)
«Praktiske silikoninnlegg som støtter, forstørrer og former seg etter bysten og føles helt naturlig i bruk…»

Frisørkrage
«Uunnværlig for enhver hjemmefrisør!»

Bambusplaster
«Et revolusjonerende nytt produkt som renser kroppen din mens du sover.» Ja… Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer, men du skal ha dem under beina.

Svettelapper
«Endelig slutt på vond lukt og stygge svettefekker som ødelegger klærne.» Du skal vel ha dem under armene, elns.

Proppholdere
«Lei av at proppen til vasken alltid er i veien?» Jepp. Stort problem.

Fotpleiesett *
«Manikyr, pedikyr, massasje.» Skraper bort hard hud og sånt.

Bukseblokker
«Plages du av trange bukser eller skjørt? Den nye patenterte BUKSEBLOKKEREN gir deg opptil 10cm mer livvidde på bukser og skjørt.»

Antigrå hårlotion
«Vinn tilbake din naturlige hårfarge uten bruk av kunstig farge!» Litt trist at de har brukt samme bilde av reklamemenneskene, og tydelig har farget håres deres grått på før-bildet, mest sannsynlig i Paint eller noe sånt.

Skinnmokkasiner med teddyfôr
Varme tøfler!

Tåbeskyttere
En slags form form tykke silikonkondomer man skal træ på tærne. Veldig kjekt!

Varme hårruller *
«DRØMMEFRISYRE på fem minutter!»

Inkontinenstruse «Hold in»
«Trygg og sikker i alle situasjoner!» Okei?

Smekke XXL
«Unngå å søle til klærne!»

Gebissfeste
Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer. At all.

Tannpleiesett *
«Brukes med skjønnsomhet i den daglige tannpleie.» : D

Sokkeklips
«Unngå å lete etter sokker som på mystisk vis forsvinner i vask.»

Hårnett
«Sov godt og behagelig, mens frisyren holder seg like pen.» … ja.

Fotgynge
«En drøm for føttene!»

Boksklo *
«Løsningen på vanskelige bokser med ring!» Den ser egentlig dritlur ut!

Jeppjepp. Litt for en hver smak, med andre ord. En del er jo faktisk veldig lure ting, det er liksom bare omfanget av helt vilt forskjellige, og ofte totalt ubrukelige produkter som er festlig. Dette er ikke mobbing, Nytt & Nyttig er fett!

(* Dette har jeg oppriktig lyst på, altså.)

4 kommentarer

Filed under Miscellaneous

4 responses to “Nytt & Nyttig

  1. Jeg håper du er klar over at dette fantastiske bladet har en nettside også? http://www.nyttig.no!

    Selvlysende toalettsete, slik at man ikke trenger å skru på lyset når man må på do om natten, og knepute som man trer på det ene beinet, slik at man endelig kan ligge på siden og sove uten at knærne gnisser mot hverandre, er blant mine favoritter.

  2. HAHAHAHAHA. Herregud, det bladet hadde jeg helt glemt. Jeg pleide å lese det da jeg var lita, og jeg fikk alltid kjempelyst på de derre lampene laget av plastikktråd som forandret farge i regmnbuemønster. Vet du hva jeg snakkero m?

  3. Hahaha, har ikke sett nettsiden deres før nå, men den var virkelig verdt å kikke gjennom.

    Fatter hva du mener, Arja. Tror det er/var mulig å få noe som lignet på slike på sirkus eller tivoli også. Veeldig fint.

  4. Persiennerenser! 😀 (De har to typer!)
    Pet-glove 😀
    makeup-briller 😀

Legg igjen en kommentar

