O lykke

Greit, mitt bli mer sosial-mission jeg nevnte i forrige innlegg er og blir en stor fail. Sånn går det, jeg får klare meg selv. Uansett, gladnyhet i dag, tro det eller ei.

Fikk mail fra Arbeiderbevegelsens Folkehøgskole om at jeg har kommet inn. 😀 Marie fikk mail for ganske lenge siden, og siden jeg ikke hørte noe, trodde jeg at det bare var å glemme. Så fikk jeg plutselig SMS fra rektoren som beklaget at de ikke hadde kontaktet meg tidligere, også sendte de meg en mail med tilbud om skoleplass. Lykke, lykke, lykke! Jeg gleder meg enormt. Det kan bli skikkelig bra, og det kan bli skikkelig dårlig. Håper på det første, selvsagt. Har ikke lyst til å ende opp som mongoen som sitter alene og spiser frokost i et hjørne hver dag. Satser på at det går fint, og at jeg ikke kryper hjem etter to uker.

HURRA.

5 kommentarer

Filed under School

5 responses to “O lykke

  1. Stine Lise Norum

    Gratulerer, det går nok kjempefint! 😀

  2. Kjør på, selv om jeg er dust og satser på en militær»karriere». Men altså, når jeg har vært ute på øvelse i to uker, og synes det har vært for lite action og helst vil være ute ei uke til, så tror jeg det er lurt å forbli grønn :p

  3. shit jeg gikk jo på AFR!!! herregud ja, bare gled deg sier jeg! og si ifra hvilket rom du får hehe

  4. Hoho, stemmer! Husker jeg leste et eller annet om AFR i bloggen din for en tid siden. Supahnice. Skal selvsagt gi beskjed. 😀

    Marie, tror du har entret grønningland for å bli. ;D Det kler deg, hihi.

  5. Godt å høre! Se oppdatert blogg, det er bilde av meg etter en uke i felt 😉

Legg igjen en kommentar

