Horatio is 2cool4school with his sunglasses.

Skolen har begynt og jeg savner ferie. Heldigvis er det bare ti uker til vinterferien. Det er jo nesten ingenting, vel! I mellomtiden får jeg besøk av Marie, også skal vi snart ha Erling i mangemange uker. Erling er helt ekstremt snål, på en ufattelig bra måte, så det blir en lang fest. Forhåpentligvis. SNART FERDIG MED BEDRIFTSPROFILERING. Geeheee.

Jeg forstår ikke hvorfor, men nå ser jeg på CSI: Miami. Det er seriøst superteit. Jeg blir pinlig berørt av å se på, nesten.

HORATIO
ER EN
MEGADUST!

Jeg savner alle i Las Vegas når jeg ser på, altså, men jeg orker ikke å sette på det nå. Skal snart sove, likevel. Jeg har egentlig ikke noe fett å blogge om, altså.

Lei av skole.
Trenger ny fiolin.
Sove nå.

94175_1206489815

GDNITE, biiitcheeez.

4 kommentarer

Filed under Film & TV

4 responses to “Horatio is 2cool4school with his sunglasses.

  1. Stine Lise Norum

    Horatio er faktisk überrå!

  2. Helt enig, Horatio er så mongo.
    men du burde se litt på NY av og til. Slår selvfølgelig ikke LV, men Mac Taylor er kul.

  3. Stine Lise, du er gal i hodet. 😦

    Jeg har da ikke tid til å se NY. Må konsentrere meg om Las Vegas, nemlig. Det er viktigere. (Mac er ikke kul.)

  4. Stine Lise Norum

    Trengte du den kommentaren til å innse det? 😛 Ser ikke så mye tv generelt da.

Legg igjen en kommentar

