År totusenogåtte.

Nå er vi straks ferdig med år 2008, og dette må være det mest ubrukelige året i mitt liv. Det har ikke vært fælt eller noe sånt, men rett og slett ubrukelig. Ingenting spesielt har skjedd, og jeg har ikke fått noe særlig utav dette året whaatsoever. Når jeg tenker meg om, har det ikke vært helt fkings ubrukelig. Noe morsomt og fantastisk har jeg jo vært med på. År 2008 har vært temmelig ubrukelig, litt fint, litt teit og veldig tilfeldig.

Fine ting fra 2008:
– Seigmen i Operaen.
– Min fine, svarte MacBook.
– Årets fotballsesong.
– Arvikafestivalen.
– Den uka jeg fant mange ting på bakken.
– Helldorado.
– Mummibøkene jeg kjøpte i Oslo.
– Å få ukulele.

– Seigmen-tatovering, piercing i tunga og vertical labret.
– Superbesøk av Marie i sommer.
– Skifte hårfarge.

Jeg har selvsagt tusenvis av nyttårsforsett også, men det er liksom de standard jegskalbliflinkpåskolenogsåskaljegikkespisegodteri-tingene, så jeg orker ikke å lage en lang liste. Det er de gode gamle alle klarer å følge i et par uker. Jeg hater egentlig nyttår. Januar, februar og litt mars er årets desidert verste måneder. Det skjer ingenting koselig, alt er bare svart og kjedelig. Gleder meg til aprilmaijuni-vår-aldrimerbodin-sommerferie! Det blir enormt herlig. Ord kan ikke beskrive det, altså. Det er fortsatt litt over et halvt år igjen, men det er ikke så veldig lenge. Et halvt av tre år er ikke så mye. Hurra!

ÅRET SOM GIKK:
01. Har du vært i noe forhold dette året?
Nei.

02. Har du feiret bursdagen din enda?
Jah, synes å huske det.

04. Vært på en diett?
Nja, diett og diett. Vet ikke hva man kan kalle det.

05. Vært på camping?
Jaa, Camp Tafse i Arvika.

06. Møtt en spesiell/noen som har endret livet ditt?
Ikke som jeg kan huske.

07. Vært utenlands?
Yeah, Sverige.

08. Hva tenker du på nå?
Forkjølelsegåogdø.

10. Sovet i en annens seng?
Selvsagt.

11. Fått en jobb?
Neh.

12. Lånt bort penger?
Ja.

13. Vært i en bilulykke?
Nei.

14. Blitt kalt en bitch?
Ja.

15. Gjort noe du har angret på?
Ikke som jeg kan huske.

GODT FKINGS NYTTÅR BITCHES. XOXO

Og bruk det som er igjen av det gamle på en vettug måte. Hva skal dere i kveld?

3 kommentarer

Filed under Egoism

3 responses to “År totusenogåtte.

  1. Arjaparja

    Helt enig ass.
    2008 var et helt jævlig kjedelig år.
    Halve andreklasse var bare såååå ubrukelig, og så var det ingenting som skjedde og jeg fikk egentlig ingen nye venner..
    Haha.

  2. Add to list:
    Fikk driiitbra besøk av Marie

    😛

  3. 2008 har vært like ubrukelig som søndager.
    Marie, nå er du med, din masekopp. ❤

Legg igjen en kommentar

