Ooooolaaaaaf, æ står under mistelteiiiin!

Nå er det ganske lenge siden sist, ass. Tiden går, og snart er det jul. Jeg elsker jul, og gleder meg enormt. Her går det i julemusikk og julematiné for alle penga. Adventa er egentlig minst like koselig som selve jula, for adventspakker og The Julekalender er fantastisk. Hater at NRK-mongisbongisene ikke sender Jul i Skomakergata i år, for det har jeg skikkelig lyst til å se. Uansett, The Julekalender er best i verden, og jeg elsker hun her, min helt:

kat_2233
Gjertrud. ❤ Jeg elsker deg!

I går slo jeg meg ganske heftig, og det skjedde på tidenes mest American Funniest Homevideos-klisjeeiske måte. Hvis jeg sier tredemølle, sier det liksom alt.

Vi hadde gym i går, og gym med Torstein vil si «heng i styrkesalen og gjør hva faen dere vil». Så, jeg og June hang litt ved tredemøllene da jeg tok en liten pause og gikk av – uten å slå av mølletingen. Da jeg skulle begynne igjen, småløp jeg litt til tredemølla og hoppa opp på rullebåndet (…) og da var spetakkelet i gang.

Fløy selvsagt forover, landa først på knærne, så på magen og så på kragebeina/halsen/whatever og da jeg hadde rulla av og landet på gulvet, slo jeg haka i selve tredemølla, sånn bare for å gjøre hele opplegget komplett. Det var helt vilt, for alt gikk i saktefilm og det bare liksom «faen, nå faller jeg… faen, nå faller jeg enda mer, og…snart havner jeg på gulvet. må prøve å ikke slå hodet, nå…au.» blandet med «faenfaenfaen nå ser jeg dum ut, helvetehelvete, jeg ser tard ut nå, hahahfaen».

Folk ble kjempebekymra, for det så visstnok ganske vilt vondt og farlig (og komisk, seff) ut. Jeg måtte bare le. Masse. Det var jo helt fakkings kreize. Sånt skal ikke skje, bortsett fra på AFV!

Over til noe annet, okeiih. Hadde besøk av Sunni tidligere denne uka. Det var superkos, og hun skulle egentlig være her hele uka, men hun fikk ikke jobb og forlot meg brått etter et par dager. Det var trist, men vi hadde det koselig så lenge hun var her. Jeg savner henne litt, da.

bilde-981

Forrige helg bakte jeg og bestemor rundt 250 smultringer, forresten. Det var koselig, og ganske skummelt. Kokende smult, right. Det er jævlig varmt. Har egentlig ikke så veldig masse å si i dag, ville bare oppdatere litt. På mandag har vi MIS-tentamen, og det kommer til å bli helt fkingsk kuk. Uten tvil. KUK. Jeg er dødslei av skolen nå, det er helt vilt. Er så lei at det nesten gjør vondt. Halve klassen er en gjeng kukskaller og alle fagene er generelt bare satan. Ferie, snart, JA! Det blir fint.

Dagens vits:
Mannens 5 aldre:
1) Han tror på julenissen.
2) Han tror ikke på julenissen.
3) Han kler seg ut som julenissen.
4) Han ser ut som julenissen.
5) Han tror han er julenissen.

HAHAHAHA, søøøt. 😀

Nå skal jeg gå og henge med mamz og papz. SNX.

bilde-1001

Legg igjen en kommentar

Filed under Egoism, Film & TV

Legg igjen en kommentar

