Min ukulele och jag.

Mange innlegg for tiden. Det blir bare sånn. En tid med mange innlegg, så en tid hvor jeg ikke skriver noe. Uansett, dette er viktig.

Jeg fikk bursdagsgave av Lisa i dag. Bare tre-ish måneder for seint, men samme det. Det er verdens fineste gave, jeg lover. Tittelen har sikkert avslørt det hele. JEG FIKK UKULELE. Den er dødsfin og jeg øver og øver og øver. Skal skrive sang til Lisa, men nå øver jeg litt på stemming og diverse akkorder. Må kunne mine saker før jeg prøver meg på ordentlig låtskriving.

MIN UKULELE, BITCHES.
bilde-940

Den er litt kjedelig foreløpig, for de hadde bare hvit, men jeg skal nok pynte den litt etterhvert. Lisa mente bestemt at den burde hete Lisa, men jeg vet ikke helt. Kan lett bli forvirringer. «I dag skal jeg hjem og spille litt på Lisa…» «…at?» Ehe. Jeg tror kanskje den skal hete Jesus, jeg. Vi får se!

Dagens vits:
Pasienten: – Doktor, doktor!
Doktoren: – Ja, hva er det?
Pasienten: – Jeg husker ikke…
Doktoren: – Da tror jeg du er blitt senil.
Pasienten: – Hvem er du?

HAHA, den var jo nesten litt morsom. ❤

Natta, jeg digger Duolva Duottar!

3 kommentarer

Filed under Egoism, Music

3 responses to “Min ukulele och jag.

  1. Lisa

    Altså, det burde spesifiseres at grunnen til at gaven kom nå var at gitarhuset var utslogt for ukuleleen du skulle få i en halv evighet. Når det er sagt, jeg gleder meg skikkelig til sangen! OG, jeg vet ikke om det er så jævla mye bedre med «I dag skal jeg hjem å spille litt på Jesus»? 😀

  2. Jesus. ❤ Jeg vil spille på ham hver dag. 8)

  3. Arjaparja

    De har rosa ukulele her hos oss (:
    Vi har det vi.

Legg igjen en kommentar

