Maririttet er over.

Nå har vi gått ni uker på skolen. I mitt tilfelle ni uker med radio. Radio. Radio. Radio er ikke bra. Radio er veldig kjedelig. Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at vi er ferdig med radio, for selvom radio i seg selv er kjedelig, er det ikke det som har vært det verste med disse ukene. Noen uker med kjedsomhet er jo en ting, men noen uker med en gærning av et menneske som skjærer grimaser og lukter røykkaffevondtogekkelt er ganske kjipt. Jeg kunne nok skrevet femten sider om nevnte menneske, men tror jeg skal la være. For alles skyld.
Nå skal vi ha lyd med Are. Are er en kul fyr, så det blir nok gøy.

Akkurat nå sitter jeg og ser Adeccoligaens toppkamp mellom Odd Grenland og IK Start. Det er jo passe spennende. Viktig å følge med på de som rykker opp til Tippeligaen. Man må kjenne sine fiender. Jeg heier på Start i denne kampen. Er på en måte nødt til det. Tror nok Marie ville blitt passe skuffa om jeg satt og sang med Odd her, ass. Det ville vært dårlig gjort. Odd Grenland er et ekkelt lag. Jeg liker dem ikke, selvom det selvsagt var superkjekt å spille kvalik mot dem i fjor. Ah, de kampene. For ikke å snakke om det som skjedde mellom de herlige kampene.

En ting var jo å møte opp på flyplassen med banneret «BREAK A LEG», noe som var uhyre festlig, med tanke på at Grise-Fevang brakk foten på en Glimt-spiller tidligere det året. En annen ting var vekkerklokke-historien. Det ble levert blomster til Rune Jarstein og Morten Fevang som delte hotellrom mens de var her. Klokken fire, midt på natten, ringte en vekkerklokke som var plassert i blomsterpotten. Jarstein trodde det var ei bombe og kastet den ut på gangen. På gangen. Hvis dette viste seg å være en bombe, hvor hadde han tenkt å rømme? Ut vinduet? Det er langt ned, det. Jaja. Det var uansett veldig dårlig gjort, det synes til og med jeg, men gjort er gjort. Vi vant begge kampene og det hele var bare fantastisk nydelig.

Lagene gikk forøvrig til pause nå. 1-1. Mye kan ennå skje. Odd er på hjemmebane, men burde gruses likevel.

Dagens vits: Det var en gang en kannibal som hadde en tryllekunstner i magen.

Hahahaha. 😀

Legg igjen en kommentar

Filed under School

Legg igjen en kommentar

