Appels + Oranjes

I dag var jeg hos legen. Jeg har enorm legeskrekk, så jeg var fryktelig stolt da jeg, for første gang, gikk inn alene. Har aldri vært alene hos doktor før, men i dag følte jeg at det liksom var på tide. Å være atten år og dra med mamma til legen er kanskje litt drøyt. Uansett, jeg var flink og tøff, og fikk forklart hva som var problemet. Problemet var(er) ville smerter i kneet, anklene, vrista, leggbeina, håndleddene, skuldrene og albuene. Dr.Legemann er meget sikker på at det er snakk om beinhinnebetennelse og senebetennelse i kneet. Det var vel flott, det er tydeligvis ikke noe særlig å gjøre med det, annet enn å vente og håpe at det går bedre etterhvert. I følge doktoren kan dette mest sannsynlig komme av at jeg bruker flate sko. Flate sko er ikke bra, folkens! Bort med converse, fram med Ecco-joggesko til 1500,-. I think not, men jaja. Jeg ønsker meg et par krykker. Eller en elektrisk rullestol som er god å sitte i, for jeg har ekstremt vondt i ryggen også. Det glemte jeg selvsagt å nevne for legen. Ulurt, når jeg tenker meg om.

Om et par dager stikker mamma, pappa og Solveig til Gran Canaria. Hjemme alene i ei uke, det blir vel fest. Jeg og Emma. Jeg liker å være hjemme alene. Det er koselig, stille og rolig, og jeg kan bestemme alt selv. Når, hvor og hva jeg skal spise, se på TV og alt. Superchill!

Har skikkelig The Smashing Pumpkins-kick for tiden. Jeg elsker dem, de er så supersøte. Er glad jeg turte å dra helt alene til Oslo i februar for å se dem. Det var skikkelig skummelt, men det gikk bra. Jeg fikk gratis soveplass, og det var kjempehyggelig. Konserten var så som så, og jeg satt ved siden av en vill Bresjnabresjna-mann som på død og liv måtte snakke i telefonen. Høyt. Nåja, det er lenge siden. Himmel og hav, jeg har forbanna vondt i ryggen akkurat nå.

Dagens vits: Appelsina og eple skulle inn på en pub. Appelsina kom inn, men ikkje eple, fordi vakten var eplenektar.

HOHOHOHO. Fantastisk, vel. Hoooho. Hadet, yo!

snx.

Legg igjen en kommentar

Filed under Egoism

Legg igjen en kommentar

