Swab this and take it to DNA.

Jeg driter i Sex and the City-maraton. Er liksom ikke i humør til det, og orker ikke å tvangsse på det fordi jeg sort of hadde bestemt meg for det. Her går det i CSI: Las Vegas i stedet. Det er mer spennende, og har mindre chick whining. Jeg kan alle episoden omtrent utenat. Det tar maks tre minutter før jeg kjenner igjen episodene og vet hva som skjedde, hvem som er offeret, hvem som har gjort noe galt og… Vel, det meste. (Se der, ja. Nå løste de det igjen. :D) Jeg har nettopp begynt på sesong 3. Har på en måte jobbet meg bakover denne gangen. Hoppet over sesong 6, for den er litt kjip. Tror forøvrig jeg skal stoppe når jeg har sett ferdig sesong 3, for jeg er helt utrolig superlei av 1 og 2. Jaja.

Det er merkelig hvor ‘knyttet’ man blir til karakterene. Jeg er superforelsket i nesten alle. Greg er best, men alle de andre er også fine. Sånn bortsett fra Eckley og sånne, da. De er bare kjipe. Greg har norske aner. Akkurat det synes jeg er veldig koselig.

Hodges: Good thing you don’t have to pass a spelling test to work in the field. «Funtain water»?

Greg: My people are Norwegian. That’s how we spell it.

Hahaha, han er fantastisk. Han har en annen fin, liten norwegian-quote, men jeg orker ikke å dille mer med quote-systemet her. Uansett.

Snart får jeg ny mobil. Jeg er litt spent på akkurat dette. Sist jeg fikk ny, hadde jeg skikkelig dårlig samvittighet for at pappa kjøpte den til meg, og det tok lang tid før jeg klarte å bli ordentlig venn med den. Den var dyr, og den jeg hadde før var ikke helt ødelagt, så det var liksom ikke nødvendig å kjøpe den.  Med dyr mener jeg typ 3000 kroner. Det gjør vondt i hjerterota, og jeg kjenner at jeg fortsatt har litt dårlig samvittighet. Vi kan si det sånn, jeg er ekstremt bortskjemt, men det har ikke gjort meg til et ufyselig sutremenneske, som blir sint når pappa ikke vil kjøpe en ponny til meg. Flaks.

Apropo bortskjemt. En håndfull mennesker, også kalt venner, minner meg på dette relativt ofte, gjerne i en særdeles negativt ladet tone. Jeg lurer på hvorfor de tar seg bryet med å fortelle meg det, gang på gang på gang. Overraskende nok, er jeg fullstendig klar over det. På samme måte som jeg faktisk er klar over at jeg har rosa hår, og bemerkninger som «omg, du har rosa hår!» er totalt meningsløse, og lite informative. De skulle bare visst. Jeg tror de fleste ville blitt overrasket om de visste hvor mye jeg faktisk gjør hjemme. Jeg er ikke bare en bortskjemt drittunge som får alt servert på gullfat uten å gjøre noe tilbake. Så. fakkaffbitches. Dagens rant, dette ble litt avsporing, men dog. Det er lurt å få ut litt aggresjon, av og til. Aggresjon er kanskje å ta litt i, men jeg fant ikke noe bedre ord.

Mobil! Ja, jeg skal altså få ny meget snart. Telefonen jeg har nå, ligger på dødsleiet. Det er ganske trist, for jeg har egentlig ikke lyst på ny telefon, den jeg har er fin og grei, liksom. Bortsett fra at den klikker og slår seg av et par ganger om dagen, vel å merke. Min nye utvalgte er Nokia 7310 Supernova. Funky navn, fin og relativt billig telefon.

Aah, dette er så herlig uinteressant. Så, ny ting. Dagens vits. Det var vel en god idé.

Det var en gang en svenske, en franskmann og en amerikaner som var dødsdømt. De skulle henrettes i Paris, og fikk velge mellom henging og giljotinen. Siden franskmannen var fra Frankrike, skulle han få velge først. Han valgte giljotinen.

Franskmannen ble lagt på bordet. Kniven ble sluppet, men rett før den nådde halsen hans, stoppet den. Når slikt skjer, får den dødsdømte gå. Så var det amerikanerens tur å velge. Han tenkte at det samme kunne jo skje med han som med franskmannen, så han valgte også giljotinen. Det samme skjedde, og han fikk gå. Da det var svensken sin tur sa han: – Det er jo tydelig at giljotinen er i ustand i dag, så jeg velger henging!

HAHAHA. Ha.

Greg Sanders, I love you. Over og ut.

2 kommentarer

Filed under Egoism, Film & TV

2 responses to “Swab this and take it to DNA.

  1. Stig R

    Du skriv altså så himmla bra! E sjeldent e finn blogga underholdanes men din e knallgo, trur kanskje du ska revurder fotografyrket å bi forfatter stedet!

  2. Hodges<3<33<3<3<3<33<3<33<3

Legg igjen en kommentar

