Æ bi fette gal!

Ja, som tittelen uttrykker ganske klart, jeg blir gal! Nå har jeg spilt Donkey Kong Country i hele dag, og satan i helvete som jeg plages. Jeg dør og dør og dør og dør. HELE TIDEN! Egentlig er jeg dritflink, for jeg klarer alle verdnene – til slutt. Jeg må bare bruke tusen liv på hver verden. Er på det femte brettet nå, så ting begynner å bli dødsvanskelig. Tror virkelig ikke dette er sunt for meg, eller for noen mennesker at all, for himmel og hoi så sint jeg blir av og til. Det er et under at dyna mi ikke er revet i stykker, kontrolljævelen har vært utsatt for alskens bank og jeg tror jeg har revet av halvparten av de små hårfjonene jeg har igjen på hodet. Jeg blir like glad hver gang jeg kommer til Candys save cave i nye brett. JEG ELSKER Å SAVE! Candys save cave og eple+s er mine bestevenner!

FÅKK JU!

Over til noe litt annet. Eller, ganske annet, men okidoki. Det gjelder håret mitt. Jeg hater det, og jeg føler på meg at det hater meg minst like mye tilbake. Mitt hår har vært rosa nesten konstant siden sommeren 06, og jeg ble blond i årets sommerferie, fordi jeg var dødslei. Det gikk omtrent en måned før jeg var lei av blondt også, og farget det tilbake til rosa. Nå er jeg lei av rosa. Igjen. Jeg vil bli blond, men jeg tror seriøst ikke håret mitt tåler mer bleiking. Det kommer til å falle av, og det har jeg veldig lite lyst til. Ville vært litt trist å se ut som en kreftpasient, liksom. (No offence!)

Derfor tenkte jeg med meg selv, hva om jeg bare satser på å vaske det ut så mye som mulig først, for da trenger jeg jo ikke så veldig sterkt blekemiddel. Semi-permanent hårfarge sitter jo jævlig dårlig uansett, ikke sant, og vaskes ut veldig fort. For fort når man vil ha den så lenge som mulig. MEN SATAN OG, når du vil ha ut den helvetes fargen, da sitter den, da. Den sitter som bare faen. Jeg vasket håret tre ganger i dag, og det ble ikke en nyanse lysere. Passelig frustrerende! Dustefarge.

Legg igjen en kommentar

Filed under Egoism

Legg igjen en kommentar

